Para iade politikası
14 günlük bir iade politikamız var; bu, ürününüzü aldıktan sonra 30 gün içinde iade talebinde bulunmanız gerektiği anlamına gelir.
İade almaya uygun olmak için öğenizin aynı durumda olması gerekir bu belgeyi giyilmemiş veya kullanılmamış, etiketli ve orijinal ambalajında aldığınız. Ayrıca makbuza veya satın alma belgesine de ihtiyacınız olacak.
İade başlatmak için info@alji.com.tr . İadeniz kabul edilirse, size bir iade nakliye etiketi ile paketinizi nasıl ve nereye göndereceğinize dair talimatlar göndereceğiz. İade talebinde bulunulmadan bize geri gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir.
Herhangi bir iade sorusu için bizimle info@alji.com.tr .
Hasarlar ve sorunlar
Lütfen siparişinizi resepsiyonda inceleyin ve aşağıdaki durumlarda hemen bizimle iletişime geçin sorunu değerlendirip düzeltebilmemiz için öğe kusurlu, hasarlı veya yanlış ürün aldıysanız.
İstisnalar / iade edilemeyen öğeler
Bozulabilir ürünler (gıda, çiçekler veya bitkiler gibi), özel ürünler (özel siparişler veya kişiselleştirilmiş ürünler gibi) ve kişisel bakım ürünleri (güzellik ürünleri gibi) gibi belirli ürün türleri iade edilemez. Ayrıca tehlikeli maddeler, yanıcı sıvılar veya gazlar için iade kabul etmiyoruz. Belirli bir ürününüzle ilgili sorularınız veya endişeleriniz varsa lütfen bizimle iletişime geçin.
Maalesef, indirimli ürünler veya hediye kartlarının iadelerini kabul edemiyoruz.
Değişimler
İstediğinizi aldığınızdan emin olmanın en hızlı yolu, sahip olduğunuz ürünü iade etmektir ve iade kabul edildikten sonra yeni ürün için ayrı bir satın alma işlemi gerçekleştirin.
Geri Ödemeler
İadenizi alıp inceledikten sonra sizi bilgilendireceğiz ve geri ödemenin onaylanıp onaylanmadığını size bildireceğiz. Onaylanırsa, orijinal ödeme yönteminize göre otomatik olarak geri ödeme alırsınız. Bankanızın veya kredi kartı şirketinizin de geri ödemeyi işleme koyup göndermesinin biraz zaman alabileceğini lütfen unutmayın.